خدمات زیبایی لادن

تفاوت پلاسمای سرد و گرم در پلاسما تراپی
تفاوت پلاسمای سرد و گرم در پلاسما تراپی
shape
تفاوت پلاسمای سرد و گرم در پلاسما تراپی مرکز زیبایی لادن

جدیدترین فناوری جوانسازی پوست، پلاسما است که به عنوان یک تکنولوژی نوآورانه ضد پیری برای ترمیم، بازسازی و سفت کردن پوست به شمار میرود. در حالی که امروزه روش های زیبایی بسیار زیادی برای جوان سازی پوست وجود دارد، پلاسما به دلیل اثرات ضد باکتریایی و منحصر به ‌فرد خود و بهبود مشهود شرایط پوست و علائم پیری فوق العاده محبوب است. در ادامه این مقاله ما به مهم ترین تفاوت پلاسمای سرد و گرم در پلاسما تراپی خواهیم پرداخت پس با ما همراه باشید.

بر اساس آخرین تحقیقات زیست شناسی سلولی انجام شده توسط دانشگاه مونیخ، پلاسما برای باکتری ها کشنده بوده و در عین حال اثرات احیا کننده مفیدی را برای سلول های انسانی ایجاد می کند. در واقع، پلاسما یک گاز یونیزه با انرژی الکتریکی می باشد که برای تحریک تولید کلاژن و فیبروبلاست ها (که مسئول حفظ یکپارچگی ساختاری بافت های همبند درون بدن هستند) استفاده می شود. پلاسمای ضد میکروبی قادر است تا ساختارهای مولکولی باکتری را بشکند و میکروب های مسئول آکنه، اگزما، روزاسه و سایر مشکلات پوستی را از بین ببرد.

پلاسما چیست؟

پلاسما چهارمین حالت ماده بعد از جامدات، مایعات و گازها در نظر گرفته می شود که با چشم غیرمسلح نامرئی است. این ماده توسط گرمای زیاد یا اعمال میدان مغناطیسی قوی به گازهای محیطی روزمره به وجود می آید. برای شکستن فرآیند، اتم‌های گاز با تبدیل شدن به یون‌های باردار و الکترون‌های آزاد، تحت فرآیند یونیزاسیون قرار می‌گیرند. جریان حاصل از انرژی پلاسما به پوست می رسد و اثرات ترمیم کننده متعددی را برای اپیدرم و لایه های درم پوست ایجاد می کند.

پلاسما جت

پلاسمای گرم

یک روش برای لایه برداری و درمان پیری پوست بوده و جایگزینی عالی برای بازسازی تهاجمی پلک و جراحی های لیفت صورت به حساب می آید. نتایج قابل توجه هستند و این روش معمولاً دردناک است و نیاز به استراحت بیشتری دارد. علائم اولیه قابل مشاهده بر روی پوست وجود خواهد داشت که در عرض چند روز پوسته پوسته می شوند و از بین می روند. در این روش، انرژی پلاسما بین نوک دستگاه و پوست تولید می‌شود و یک قوس الکتریکی کوچک (قوس پلاسما) ایجاد می نماید. الیاف پوست منقبض، سفت و جمع می شوند و به این ترتیب پوست اضافی از بین میرود و نواحی دارای علائم پیری یا مشکل دار بدون نیاز به برش یا بخیه‌ای که در یک جراحی سنتی لازم است، بهبود می یابند.

فواید پلاسمای گرم

  •  از بین بردن پوست اضافیسفت شدن قابل مشاهده پوستکاهش رنگدانهکاهش چین و چروککاهش جای زخماز بین بردن تگ های پوستی و زگیل
  • پلاسمای سرد

پلاسمای سرد راه حلی جدید برای جوان سازی پوست به صورت غیر تهاجمی و بدون درد است که جدا از کاهش خطر عوارض جانبی و دوران نقاهت مرتبط با درمان‌های دیگر، از انرژی کنترل شده حاوی پلاسما برای نواحی پوست مورد نظر بدون آسیب رساندن به آن استفاده می‌نماید. انرژی تولید شده یا گاز یونیزه فعال شده به لایه درم پوست نفوذ میکند و موجب تحریک تولید کلاژن های جدید میگردد.

پلاسمای سرد

فواید پلاسمای سرد

کاهش باکتری های سطح پوست و میکروب های مضر! در یک آزمایش موفقیت آمیز مشاهده شد که درمان 2 دقیقه‌ای پلاسمای سرد باعث کاهش 40 درصدی بار باکتریایی در زخم های تحت درمان، صرف نظر از نوع باکتری ها می‌شود. انرژی پلاسما، باکتری های ساکن در منافذ که باعث مشکلات پوستی رایج مانند آکنه، درماتیت آلرژیک و اگزما می شوند را از بین می برد.

افزایش جذب محصولات مراقبت از پوست

فناوری پلاسما فورا سلول های اپیدرمی پوست را که آب دوستی پوست را افزایش می دهند با مقادیر زیادی از انرژی فعال می کند. به عبارت دیگر، توانایی جذب آب در پوست را بالا میبرد. این بدان معناست که مواد محلول در آب مانند مولکول های ویتامین B، ویتامین C و پپتیدهای مختلف بهتر از طریق پوست جذب می شوند.

نتایج قابل مشاهده ضد پیری

یون‌های فعال نیتروژن و اکسیژن می‌توانند به راحتی از منافذ عبور کرده و وارد لایه‌های عمیق‌تر پوست گردند و بازسازی فیبروبلاست‌ها را کاتالیز کنند. این کار تولید کلاژن و الاستین را تحریک می کند و به طور موثری خطوط و چین و چروک های ناشی از آسیب خورشید و پیری را کاهش می دهد. علاوه بر این، فناوری پلاسما، گردش سلولی را افزایش می‌دهد تا خاصیت ارتجاعی پوست را تقویت نموده و رنگ های ناهموار پوست و رنگدانه‌ها را بهبود ببخشد. همچنین بهترین مزیت فناوری پلاسمای سرد این است که برای هر نوع پوستی قابل استفاده می باشد.

دیدگاه کاربران
خدمات لیزر خانه لاغری تماس با ما
تماس و مشاوره رایگان
09331721326