بعد از پلاسماجت چه پمادی استفاده کنیم

بعد از پلاسماجت چه پمادی استفاده کنیم
بعد از پلاسماجت چه پمادی استفاده کنیم
shape
بعد از پلاسماجت چه پمادی استفاده کنیم؟ مرکز زیبایی لادن مرکز زیبایی لادن

یکی از روش‌های جایگزین مناسب برای جراحی بینی، استفاده از پلاسما جت است. برای استفاده از این روش، نیاز به اطلاعات کافی داریم. همچنین، انتخاب یک پماد مناسب پس از انجام پلاسما جت بینی بسیار حیاتی است. این پماد باید دارای خواص ترمیم‌کننده، ضد التهاب، ضد قرمزی و مسدود کننده منافذ باز پوستی باشد. حتماً باید از پماد مناسب بعد از پلاسما جت بینی با دستور پزشک استفاده شود. در ادامه به برخی از این کرم‌ها اشاره خواهیم کرد.

پلاسما جت بینی

بعد از پلاسماجت چه پمادی استفاده کنیم؟

گفته می شود که کرم ترمیم‌کننده سیکالفیت یکی از بهترین کرم‌های موثر برای استفاده پس از انجام پلاسما جت و پلکسر است. این کرم بازسازی سلول‌ها و بهبود لایه‌های پوستی را فراهم می‌کند. همچنین، به دلیل خاصیت ترمیم‌کنندگی خود، سیکالفیت می‌تواند در ترمیم انواع زخم‌ها مانند لیزر، میکرودرم آبریزن و سوختگی‌های ناشی از آفتاب نیز مؤثر باشد. از جهت دیگر علاوه بر پماد ها استفاده از یخ نیز می تواند برای شما کمک کننده باشد. تعدادی تکه کوچک یخ را در یک فریزر گذاشته و آن را روی محل جراحی خود قرار دهید تا ترمیم آن سریع تر اتفاق بی افتد.

آیا پلاسما جت عوارض و نقاهت دارد؟

بله، استفاده از پلاسما جت ممکن است به عوارضی منجر شود و نیاز به نقاهت داشته باشد. عوارض ممکن شامل قرمزی، تورم، حساسیت، خارش، و در برخی موارد نیز عفونت می‌شود. همچنین، پس از انجام این روش، نیاز به مراقبت‌های خاص و نقاهتی داریم تا بهبودی سریع‌تر و بدون مشکلات بیشتری را تجربه کنیم.

توصیه های نهایی

به هیچ عنوان بلافاصله پس از درمان ورزش نکنید زیرا هرگونه گرما، بخار یا عرق ممکن است به التهابی که در حال حاضر وجود دارد اضافه شود. بهتر است در طول فرآیند بهبودی از عرقزایی اضافی برای ۷-۱۰ روز خودداری کنید. بنابراین سعی کنید که تا مدتی از انجام فعالیت هایی که باعث تعریق محل جراحی شما می شود اجتناب کنید. امیدواریم که از خواندن این مقاله نهایت بهره را برده باشید و برای شما مفید واقع شده باشد.

دیدگاه کاربران
خدمات لیزر خانه لاغری تماس با ما
تماس و مشاوره رایگان
09331721326